Update van de vootgang in Ankara - Reisverslag uit Ankara, Turkije van liesbeth otto Marc Paul boxtel nienhuis Coehoorn Roumen - WaarBenJij.nu Update van de vootgang in Ankara - Reisverslag uit Ankara, Turkije van liesbeth otto Marc Paul boxtel nienhuis Coehoorn Roumen - WaarBenJij.nu

Update van de vootgang in Ankara

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg liesbeth otto Marc Paul

11 Oktober 2011 | Turkije, Ankara

Vandaag is bekend geworden dat ik morgen om 8.30 uur met iemand naar de douane ga om de motor uit mijn paspoort te laten halen. Dan kan ik in elk geval het land verlaten! Daarna gaa we naar de andere kant van de stad om de motor in depot te laten zetten waar hij maximaal een maand mag blijven staan. Dit alles vooropgesteld dat ik alles goed heb begrepen uit het gebrekkige engels dat wordt gesproken. Daarna kan ik mijn terugvlucht gaan boeken. Ik verwacht echter niet voor donderdag een vlucht te hebben.
Morgen stappen in de goede richting?

  • 11 Oktober 2011 - 15:51

    Liesbeth:

    Ben vandaag ook niet veel verder gekomen. Een transportbedrijf heeft nog terug gebeld maar alleen om te zeggen dat hij er nog mee bezig is maar dat het niet mee zal vallen om de motor zonder Marc naar Nederland te halen,. Teveel te verwachten papierenromslomp.

    Misschien, leest er nog iemand deze verslagen en is die iemand juist op weg van Ankara naar Nederland met een leeg aanhangwagentje achter zijn campe of auto. maar ik geef toe dat die kans klein is.

    Groet, Liesbeth

  • 11 Oktober 2011 - 17:03

    Lia:

    Bij mijn vorige werkgever exporteerden we veel grondstoffen naar Turkije die dan door Turkse vrachtwagens werden opgehaald, vaak al met van alles en nog wat geladen. Er zou dus wel ergens een vrachtwagen te vinden moeten zijn die je motor mee wil nemen toch? via google zijn wel vervoerders te vinden, de papieren moeten inderdaad kloppen, maar dat is dagelijkse kost voor die vervoerders, laat je dus niet ontmoedigen door het feit dat het veel werk zou zijn.
    veel succes!
    groetjes,
    Lia

  • 11 Oktober 2011 - 17:34

    An En Ed:

    Wij stellen ons zo zoetjesaan in op een reis naar en (met motor) van Ankara. Spannend wel. Eerst maar eens naar huis vliegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

liesbeth otto Marc Paul

2enfields1triumph. reizen van India naar Nederland

Actief sinds 16 Juli 2011
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 93273

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: