de boot gemist - Reisverslag uit Athene, Griekenland van liesbeth otto Marc Paul boxtel nienhuis Coehoorn Roumen - WaarBenJij.nu de boot gemist - Reisverslag uit Athene, Griekenland van liesbeth otto Marc Paul boxtel nienhuis Coehoorn Roumen - WaarBenJij.nu

de boot gemist

Door: Paul - Otto

Blijf op de hoogte en volg liesbeth otto Marc Paul

20 Oktober 2011 | Griekenland, Athene

18 oktober (2)

Lekker wezen eten in een eetcafé waar na een tijdje ook een band kwam spelen. Het werd er dus erg druk. Daarna in het
internetcafé gezocht naar alternatieve veerdiensten vanuit Albanië, maar die gaan in oktober helemaal niet. Dus toch morgen vertrekken met de motor door Albanië.

19 oktober de boot gemist.

Vroeg opgestaan en ingepakt en gereden naar de warme bakker, die ook koffie en broodjes verkoopt, gerund door een aardige mevrouw. Bijna konden we niet weg, want Otto's kabelslot wou niet meer open, uiteindelijk met de nodige WD30 toch nog gelukt. Uitstekende wegen langs de kust en over heuvels, met een mooi zonnetje erbij, dus het rijden was erg leuk.
Onderweg goede koffie met tosties gehad zo'n 50 km van de grens Griekenland-Albanië. Toen we daar aankwamen wachtte ons echter een onaangename verrassing, een rij auto's voor de grens waar geen beweging in zat. Ook het douanepersoneel staakte. Gelukkig konden we een aardige doaunier en een leuke douanière ervan overtuigen dat we nog een heel lange reis voor de boeg hadden. Ook waren ze wel geïnterresseerd in onze motoren. Na ongeveer 45 minuten oponthoud konden we dan toch doorrijden, terwijl alle Griekse auto's bleven staan. Daarna weer een erg leuke bergweg naar de kust waar we in een klein dorp voor € 20,- een prima kamer gevonden hebben. Een tentje er vlak bij had prima eten en we kunnen er ook ontbijten voor heel weinig geld.

• 20 Oktober 2011 - 07:23

Lia:

Hoi,
    Otto, je hebt niet alleen de boot gemist maar ook een gezellige familiedag! Geen nood: de kaartjes voor het volgende evenement The Voice of Laarbeek liggen al klaar. Ben benieuwd of je dit (a.s. zaterdag) wel gaat halen en of je, mocht je ons Aarle al wel bereikt hebben nog genoeg puf over hebt.
    We zien je in ieder geval op redelijk korte termijn,
    groetjes,
    Lia

• 21 Oktober 2011 - 22:16

Ine:

Hey Otto en Paul,
    Heel veel reisverslagen van jullie bijgelezen nu, het is echt heel bijzonder wat jullie hebben gedaan en hebben meegemaakt en nog maken. Ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat? Hoop voor Lies, dat ze jou weer gauw in haar armen kan sluiten, otto.
    En Marc, voor jou is het toch wel balen, maar goed het is zoals het is.
    Misschien zijn jullie inmiddels al een heel eind, hoe dan ook blijf genieten, dit neemt niemand jullie meer af.

Veel succesgroeten uit millus

• 22 Oktober 2011 - 10:38

Lakri:

En ook niets meer dan terecht dat jullie voorrang kregen boven de Grieken, haha. Met het oog op de eurocrisis natuurlijk.