van Langweid naar Dieblich bij Koblenz - Reisverslag uit Dieblich, Duitsland van liesbeth otto Marc Paul boxtel nienhuis Coehoorn Roumen - WaarBenJij.nu van Langweid naar Dieblich bij Koblenz - Reisverslag uit Dieblich, Duitsland van liesbeth otto Marc Paul boxtel nienhuis Coehoorn Roumen - WaarBenJij.nu

van Langweid naar Dieblich bij Koblenz

Door: Paul - Otto

Blijf op de hoogte en volg liesbeth otto Marc Paul

25 Oktober 2011 | Duitsland, Dieblich

24 oktober

Met Berhtil en Arnold afgesproken om een pension te nemen in Dieblich, daar kunnen we dan een paar biertjes drinken en een sigaartje roken in de Biergarten.
Vertrek in Langweid was KOUD. Na een kilometer of 80 al een koffietent anex warme bakker opgezocht om op te warmen. Lekker appelgebak bij de koffie. Daarna bleef het koud maar de zon ging schijnen. De eerste 120 km afgelegd over N-wegen die erg leuk waren en ook een mooi uitzicht boden. Daarna de A6 en A61. Bij Worms er af gegaan om te luchen, een leuke oude stad met ook weer een goed café-restaurant. Om 17:15 aangekomen in Dieblich, waar we werden verwelkomd door een aardige dame van Hotel Moselgruß. Telefoon van Berthil gehad dat ze ongeveer bij Köln zijn, dus een uurtje na ons zullen komen.
Om ongeveer 18:30 zijn Arnold en Berthil gearriveerd en we hebben gezamelijk een flinke hoeveeleid bier en borrels gedronken, terwijl de gesprekken voornamelijk over motoren gingen.
Morgen niet te gek vroeg weg, maar wel op tijd omdat er aan het eind van de dag regen voorspeld wordt.

• 25 Oktober 2011 - 06:06

Marita:

Fijn om te lezen dat jullie weer wat dichterbij Nederland zitten. Maak deze reis goed af, mannen.zodat jullie veilig aan komen.Dank je wel voor deze mooie verhalen,heb ze met veel plezier gelezen.Zal het wel gaan missen jullie avontuur.groetjes en Otto en Liesbeth we buurten wel eens verder.
    groetjes Hans en Marita

• 25 Oktober 2011 - 06:17

Henri:

Waarempel bijna thuis,... Triomf !; binnenkort dus alleen nog maar per motor naar Veldhoven zeker :-]