Terug in Aarle Rixtel - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van liesbeth otto Marc Paul boxtel nienhuis Coehoorn Roumen - WaarBenJij.nu Terug in Aarle Rixtel - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van liesbeth otto Marc Paul boxtel nienhuis Coehoorn Roumen - WaarBenJij.nu

Terug in Aarle Rixtel

Door: Paul - Otto

Blijf op de hoogte en volg liesbeth otto Marc Paul

26 Oktober 2011 | Nederland, Aarle-Rixtel

25 oktober

Voor het eerst waren we een keer te vroeg bij het ontbijt, omdat de hoteleigenaar half negen had begrepen, terwijl we half 8 hadden bedoeld, we waren er echter pas om 8 uur. Een uitstekend Duits ontbijt gehad en besloten om over Monschau terug te rijden.
De Garmin leidde ons weer over binnenwegen met haarspeldbochten en fraaie uitzichten, helaas was het weer en dus ook de wegen niet helemaal droog. Berthil en Arnold waren eerst van plan mee te rijden naar Aarle Rixtel, maar moesten wegens tijdsgebrek toch bij Echt afhaken om direct naar Groningen door te rijden. Hierdoor misten ze de fantastische aankomst op de Oliemolen. Een grote Nederlandse vlag en twee geweldige spandoeken vol met foto's versierden de ingang.
Buren en familie kwamen ook kijken hoe het met ons gegaan was, een bijzonder hartelijke ontvangst.
Een waardig einde van een fantastische reis.
Nu beginnen we ons echter wel af te vragen wie "Lakri" eigenlijk is.

• 26 Oktober 2011 - 12:23

Hans:

Welkom thuis jongen. Respect!
    Lekker bij Lies uitrusten nou......
    Tot binnenkort een keer.

• 26 Oktober 2011 - 13:06

Liesbeth:

Fijn!!! eindelijk is iedereen weer veilig thuis.
    Otto is vandaag alweer (gewoon) gaan werken. Vanavond kan hij rustig na gaan denken over de geweldige reis en wat het allemaal gebracht heeft.
    Namens mij en waarschijnlijk ook de andere, iedereen heeeel erg bedankt voor alle leuke reacties en belangstelling.
    Ook dat heeft er aan bijgedragen dat het voor ons een fantastische onvergetelijke reis was.

Liefs Liesbeth

• 26 Oktober 2011 - 15:19

Www.Lifeisjoy.nl:

Welkom thuis.
    Heb de afgelopen maanden van jullie verhalen genoten en in gedachten regelmatig een stukje meegereden. Nu alle ervaringen verwerken en nagenieten want het is een tocht die je de rest van de leven meeneemt. (spreek uit ervaring)
    Het ga jullie goed en mocht een van jullie ooit in de buurt van Tiel zijn dan staat de koffie/thee klaar.

• 26 Oktober 2011 - 17:36

Pa En Ma Nienhuis:

Mooi dat jullie het gehaald hebben.Gefeliciteerd! Een reis om nooit te vergeten! Wel jammer dat Mark er niet bij is. Aan z'n inzet heeft het niet gelegen! Gauw tot ziens.

• 26 Oktober 2011 - 17:50

Peter En Kitty:

Na jullie gisteren al live gezien te hebben, toch maar weer even kijken of er nog iets is bijgeschreven. We zullen jullie verhalen missen. Koester alle mooie, indrukwekkende en spannende momenten samen. Dank je wel, dat wij door jullie ogen er toch een beetje bij waren.

• 26 Oktober 2011 - 17:58

Jantine:

Welkom Thuis!
    Respect voor jullie alle drie.
    Hoop snel de verhalen persoonlijk te horen.

liefs Jantine

• 27 Oktober 2011 - 18:19

Lanneke:

Hoi stoere mannen, fijn dat jullie weer thuis zijn! Bedankt voor jullie bijzondere verhalen! Het was mooi jullie te volgen. Succes met weer wennen in ons kikkerlandje enne Otto knuffel Lies maar heel veel dat heeft ze wel verdiend na al die goede ondersteuning. Geniet maar lekker samen! X Jolan

• 28 Oktober 2011 - 12:47

Lakri:

hahahaha....

welkom thuis!!!

• 31 Oktober 2011 - 15:00

Kees Van Hemmen:

Heb n paar dagen niet op julie site gekeken en zie nu dat jullie thuis zijn.
    Heb in elk geval genoten van julie geweldige avonturen en schitterende foto's,